co nowego w trawie piszczy?

2011-07-25 20:40

Niedawno składałem życzenia urodzinowe dla Kamilka i Dziadka, a dzisiaj znowu wypada mi życzyć 

dużo zdrowia, radości, uśmiechu, pogody ducha, miłości spełnienia najskrytszych marzeń mojemu Tatusiowi :)
STO LAT TATUSIU KOCHANY!!!
 
Pogoda jaka jest taka jest....każdy widzi.  Najgorsze jest to, że nie sprzyja pluskaniu się w basenie, a tak bardzo bym chciał.
Dopiero raz w tym roku się kąpałem na basenie, a już połowa wakacji za mną.
Codziennie gdy rano się ubieram, myślę, że już czas iść do przedszkola.
Mówię do mamy:
-Alaa ! ( czyli chodzi mi o przedszkole, nie o Ale :) )
-Nie, jeszcze dzisiaj nie idziemy do przedszkola -mówi mama
- Ga ( czyli tak, zgadzam się bo co mam zrobić...)
Taka rozmowa jest na porządku dziennym :)
Muszę powiedzieć, że stęskniłem się za przedszkolem i kolegami. Od września będę w nowej grupie bo z racji mojego wieku przechodzę do starszaków :) No, ale o tym więcej będę pisać we wrześniu. Póki co trzeba się cieszyć wakacjami, mimo tego, że pogoda jest FE. :)
 
Patryczkowe pozdrowienia!