Festyn

2012-04-03 21:44

W sobotę odbył się II Festyn Integracyjny z okazji Dnia osób z zespołem Downa. Jednym słowem mogę powiedzieć, że było SUPER! wybawiłem się, wybiegałem, wytańczyłem...

Cóż tu dużo pisać, najlepiej zobaczcie to sami ile było atrakcji...

 

Na samym wejściu otrzymałem wyjątkową bluzeczkę, która wyróżniała mnie spośród innych dzieci. Oczywiście takie koszulki miały wszystkie dzieci z zespołem Downa. W ten sposób nie mogliśmy stać się niezauważeni :)

 Najważniejsze w tym dniu była oczywiście zabawa, dlatego nie szczędziłem sobie tej przyjemności :)

Były również konkursy... Starałem się brać udział w każdym, jednak stanie w kolejce i czekanie na swoją kolej to nie dla mnie :) Muszę się nauczyć cierpliwości..

.

Najwięcej emocji budzili strażacy. Przez chwilę czułem  się jak bajkowy Strażak Sam :)

Otrzymaliśmy nawet prezenciki :)

 

Cała zabawa nie odbyłaby się gdyby nie mama mojego kolegi Szymona, która zorganizowała ten festyn.

 Bardzo jej dziękujemy :)