Fryzjer :)

2011-05-20 21:23

Byłem dzisiaj pierwszy raz u fryzjera!! :)

Byłem bardzo odważny, usiadłem na fotelu i tak do końca nie wiedziałem czego mam się spodziewać, ale gdy pani włączyła maszynkę już nie było tak fajnie... chciałem uciekać, jednak było już za późno :) 

Troszkę to wszystko długo trwało, ale musiałem wysiedziec do końca żeby wyglądać ładnie. Mimo, że się wierciłem i czasami krzyczałem to i tak pani mnie pochwaliła :)

 

BYłem dzisiaj także w Opolu u endokrynologa i kardiologa, miałem różne badania. M.in. EKG, echo serduszka, które wykazały, że w serduszku są jakies zmiany, powstała szpara w miejscu przegrody, którą miełem operowaną. Teraz gdy zaczynam rosnąć może się to powiększać, narazie trzeba to obserwować i za pół roku muszę znowu się pokazać. 

Byłem także ważony i mierzony. Mam już całe 108 cm i waże prawie 21 kg :)

Pobierali mi też krew :( oj płakałem, bardzo bolało.

 

Jeżeli chodzi o moje okularki to nie chcę w nich chodzić, bardzo mi przeszkadzają i nie umiem się do nich przyzwyczaić, nawet raz już je zepsułem i miałem kilka dni spokoju bo były w naprawie. Kiedys schowałem je za łóżko, ale i tak się znalazły, ech...