Nowy Rok :)

2013-01-16 10:12

Witam Wszystkich w Nowym 2013 roku!

Wprawdzie to już połowa stycznia, no ale skoro jest to mój pierwszy wpis w tym roku, to  życzę Wam by ten Nowy Rok składał się jedynie z sukcesów i samych szczęśliwych i pogodnych dni.

Zazwyczaj jest tak, że wraz  z Nowym Rokiem idą jakieś zmiany. W moim przypadku też tak będzie... Pomyślałam, żeby zmienić formę tego bloga, a dokładniej zmienić jego formę osobową :) Od początku blog "pisany" był przez Patryka, z jego punktu widzenia, teraz chcę to zmienić.

Chciałabym pokazać Wam życie Patryczka, ale z mojego punktu widzenia, z punktu widzenia matki niepełnosprawnego dziecka. Opowiadać o jego postępach, radościach i oczywiście trudach dnia codziennego, a także o moich rozterkach i radościach z tym związanych.  Myślę, że w ten sposób będzie mi łatwiej pokazać wszystkim jakim chłopcem jest Patryk i jego "towarzysz Down".

 

Za tydzień Patryczek w przedszkolu ma Dzień babci i dziadka. Z wiadomych względów nie dostał żadnego wierszyka do nauczenia, ale jestem dobrej myśli, że może za rok będzie w stanie powiedzieć sam chociaż jakieś krótkie zdanie. Pochwalę się wam, że już teraz gdy Kamilek uczył się wierszyka na swój występ w przedszkolu, Patryczek przysłuchiwał się i w efekcie też się jego nauczył :) Mówi go po swojemu i trzeba mu oczywiście trochę pomagać, ale i tak to jest dla nas wielka radość. Takie małe sukcesy są dla nas wielkim krokiem na przód. Mam nadzieję, że ten Nowy Rok przyniesie wiele takich "kroków na przód" Tego życzę sobie i oczywiście Patryczkowi w 2013 roku. :)

 

Joasia - Patryczkowa mama.