Gupik pawie oczko i pawie :)

2011-08-25 23:10

Kolejny dzień spotkań ze znajomymi :)

Odwiedziłem dzisiaj moją panią Gosię i koleżankę Julię. Pani Gosia to moja ukochana niania z przedszkola, która opiekowała sie mną gdy zaczynałem swoją edukację przedszkolną. 

Obecnie z  p.Gosią widuję się sporadycznie, gdyż od roku pracuje w innym przedszkolu, dlatego bardzo się cieszę z każdego naszego spotkania. Niezależnie od tego czy jest to spotkanie przypadkowe czy zaplanowane, zawsze jest pełne uczuć :)

Dzisiejsze spotaknie należało do tych zaplanowanych, także przygotowywałem się do niego od samego rana. Chciałem zrobić dla Julii wyjątkowy prezent, więc razem z mamą kupiłem rybkę, gupika :) Wiem, że Julia ma akwarium od kilku dni, dlatego mama uznała, że taki prezent będzie najlepszy.

 

Pani Gosia i Julia ucieszyły się z niespodzianki i rybka została szybko wsadzona do akwarium. Pływała w nim bardzo spokojnie merdając przy tym swoim kolorowym ogonkiem, także na pewno spodobało się jej nowe mieszkanko. 

Przed pójściem do domku poszliśmy wszyscy na krótki spacerek zobaczyć pawie, które  niedaleko mojego bloku ktoś hoduje. Niestety nie chciały pokazać nam swoich ogonów. Z powodu upałów wolały chyba siedzieć w cieniu, w swoich klatkach. Jednak pocieszyliśmy się widokiem innych ptaszków. Były tam  kaczuszki, papużki, a nawet bażanty :)

 

 

Ps. Jeszcze tydzień i przedszkole :) juhuuu....