WAKACJE!

2015-06-28 00:00

Witam wszystkich po baaaardzo długiej przerwie...

Patryk w piątek zakończył swoją przygodę z przedszkolem. Po 6-ciu latach uczęszczania do przedszkola, ciężko było je opuszczać. Była szansa by Patryk został jeszcze rok, ale podjęliśmy decyzję, że już czas na zmiany.

Zakończenie przedszkola było uwiecznione przepięknym występem. Patryk oczywiście czuł się jak ryba w wodzie. Tańczył, śpiewał, a nawet miał króciutki tekst do powiedzenie wspólnie z koleżanką. Łezka się w oku zakręciła, że przyszedł czas pożegnania, no ale jedno się kończy, a drugie zaczyna...

Pod koniec maja byliśmy z Patrykiem pokazać mu jego przyszłą szkołę, cały czas powtarzał "moja szkoła", był taki dumny... Spotkał tam kilku swoich znajomych i nie chciał wracać do domu, wtedy dopiero dotarło do mnie, że zapisanie go do tej szkoły było słuszną decyzją. Najważniejsze żeby on się czuł tam dobrze. Przynajmniej nie będzie wytykany na korytarzu przez innych, poprostu będzie w śród "swoich" :)

Patryk trafi do klasy z dziećmi z upośledzeniem umiarkowanym i znacznym. Najprawdopodobniej będzie w klasie z kolegą z przedszkola, także będzie mu raźniej.

Na początku będzie mi ciężko zgrać doprowadzanie do szkół obydwoje dzieci, bo Kami (brat Patryka) też idzie już do szkoły. Mam tylko nadzieję, że uda się szkole załatwić busika, który będzie dowoził dzieci. Z tego co mi wiadomo to są takie szanse.

Póki co nie będę się tym narazie przejmować. Przyszły wakacje i o szkole nie ma co myśleć, a wam wszystkim życzę spokojnych, bezpiecznych i słonecznych wakacji!!!

Na koniec jeszcze kilka fotek z pożegnania przedszkola...