hej

2012-04-11 21:12

Kilka dni temu byłem na urodzinach u mojego kuzyna Bartka. Cała impreza odbywała się na sali zabaw, więc wiadomo, że było super :)

Tak wariowałem, że nawet nie miałam czasu by usiąść i zjeść chociaż torta.  

Dzisiaj rónież miałem być na urodzinach u mojej kuzynki Agi.

Perspektywa szaleństwa na sali zabaw od kilku dni nie dawała mi spokoju. Niestety musiałam ostudzić swój zapał :(

Od wczoraj utrzymuje mi się gorączka prawie 39 st. Poza tym nic mi nie dolega, ale nie wiadomo co się może z tego " wykluć".

Jeżeli  jutro nic się nie zmieni to czeka mnie wizyta u lekarza.

Już w piątek, przed świętami zaczęło być nie ciekawie.. W nocy znowu miałem atak dusznośći, przypomniała o sobie krtań.

Naszczęście wystarczyły inhalacje i syropy by święta przebiegły spokojnie. Minęlo zaledwie kilka dni i wyskoczyła gorączka.

Może to na zęby? ostatnim razem po tak wysokiej temperaturze, wyszły mi dwa ząbki na dole, teraz kolej na nastęne, więc może to będzie to?

Oby...