Witam po przerwie!

2011-07-09 22:40

Witam po długiej przerwie! :)

Na samym początku chciałbym serdecznie podziękować wszystkim osobom, które cały czas odwiedzają moją stronkę, otóż w czerwcu padł kolejny rekord odwiedzin, było ich aż 275!

Wczoraj wróciłem z turnusu rehabilitacyjnego, który odbywał się w Kołobrzegu. Dwa razy dziennie miałem zabiegi, które bardzo dzielnie przechodziłem, najgorzej było z inhalacją, bo musiałem wysiedzieć 10 minut z maseczką na buzi, ale hydromasaż i vibromasaż sprawiały mi wielką radość :)

Tak wyglądała codzienna inhalacja, raz z mamą, raz z tatą :)

A tak się masowałem....

...w wodzie

... i na macie

Dodatkowo codzienne spacery po plaży i wdychanie morskiego aerozolu dawały mi naturalną inhalację i były dla mnie najlepszą rehabilitacją, bo najprzyjemniejszą :)

Gdy była pogoda to oczywiście  plażowałem i budowałem zamki z piasku, a w czasie niepogody zwiedzałem miasto.

Dwa tygodnie bardzo szybko zleciały i nie chciałem wracać do domu. To był mój pierwszy turnus rehabilitacyjny, ale mam nadzieję, że nie ostatni.

Na szczęście wakacje dopiero się zaczęły, więc z pewnością jeszcze wiele atrakcji przede mną.

 

Pozdrawiam ! :*