2014 rok!!!

2014-01-02 20:53
 

 
 

W raz z pierwszym wpisem w tym roku jestem zobowiązana złożyć wszystkim noworoczne życzenia.

Życzę Wam....

Roku bez trosk i zmartwień,
życia w miłości, przyjaźni i szczęściu.
Oby najskrytsze marzenia znalazły urzeczywistnienie,
a każdy dzień przynosił tylko radość i uśmiech.


 

Okres świąteczny minął nam bardzo szybko i spokojnie. Troszkę się pochorowaliśmy, ale obeszło się bez większych niespodzianek.

 Dla dzieciaków oczywiście najważniejsze były prezenty. Jednym z nich były mega wielkie puzzle. Pierwszy raz układałam je razem z Patrykiem, ale teraz w ciągu kilku minut potrafi ułożyć je sam :) Nie muszę chyba nikomu mówić jakie było zdziwienie jak to zobaczyłam, duma mnie rozpierała... postanowiłam to udokumentować i się pochwalić...


 


 

Nowy Rok to dla nas także wielkie zmiany. Dzisiaj byłam w Poradni psych.-pedagogicznej i dowiedziałam się, że Patryk w tym roku musi już iśc do szkoły. Wiem, że to jest nieuniknione, ale miałam nadzieję, że jeszcze  rok będzie mógł uczęszczać do przedszkola, jednak zgodnie z nową ustawą może w przedszkolu pozostać tylko do 8 r.ż.  Czekam teraz na wyznaczenie terminu  badania psychologicznego, które oceni jego rozwój umysłowy. Będzie to niezbędne do podjęcia decyzji o wyborze szkoły. Cały czas byliśmy nastawieni na szkołę integracyjną, jednak im bliżej edukacji szkolnej tym wiekszą mamy świadomość, że to raczej nasze odległe marzenie...