Bal

2012-02-01 21:39

Zobaczcie jaki ze mnie Batman :)

W takim przebraniu bawiłem się dzisiaj na balu karnawałowym w przedszkolu. Mój braciszek tez chciał iść, mama specjalnie pożyczyła dla niego strój, ale w ostatniej chwili się rozmyślił... Ubrał tylko maskę i już nie chciał się przebierać, wolał nosić strój w reklamówce :)

Ja za to bawiłem się super. Mimo strasznego mrozu za oknem, na sali było gorąco. Może za pare dni będę mieć zdjęcia z zabawy to Wam pokaże.

 

Muszę się Wam pochwalić, że wyrosły mi dwa nowe ząbki. Jest jednak problem, nie wypadły mi jeszcze mleczaki, a nowe ząbki już się pokazały i rosną sobie jak gdyby nigdy nic. Teraz mam dwa rzędy zebów i wyglądam jak rekin :) Byłem u dentysty, ale nic mi nie robiono. Mama dostała tylko przykaz żeby ruszać mleczaki, może same wypadną. Jak nie, trzeba będzie im pomóc wypaść :( Buuu...

 

Pozdrawiam gorąco w te mroźne dni!