jestem zdolny :)

2012-11-20 11:00

Muszę się Wam pochwalić, że wczoraj ułożyłem sam ( no prawie sam ) 24 częściowe puzzle! 

 Mama mi troszeczkę pomagała, ale prawie nic. Sam się zdziwiłem, że potrafię robić takie rzeczy :)

Zobaczcie sami jaki ze mnie zdolniacha...

Muszę jeszcze popracować nad dociskiem dłoni, bo używam niepotrzebnie za dużo siły i łamię  puzzelki.  

Mama mówi, że jakbym miał młotek to jeszcze bym młotkiem postukał w te puzzle  żeby lepiej weszły :)

Nie mam takiego wyczucia w dłoniach i to trzeba wypracować. To samo dzieje się jak rysuje np.  kredkami, zbyt mocno je dociskam i poprostu się łamią. Mam już takie specjalne, grube, ale i tak potrafię je złamać...

Co ja poradzę, że tak mnie energia rozpiera?  I pomysleć, że kiedyś miałem wiotkość mięśni...

Skoro już zacząłem pisać o swoich osiągnięciach to nie mogę pominąć też mojej nowej umiejętności. Otóż uczę się pisać na klawiaturze :) Przepisuję wyrazy które mi się wyświetlają, ale tu także mam problem z dociskiem... :(

Zamiast wyraz np. DOM, to wychodzi DDDDDDDDDDDOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMM :) no tak to wygląda.

 

No to PPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!