Mikołajki

2011-12-06 21:24

576- tyle razy była otwierana moja stronka w listopadzie! Padł kolejny rekord! :) Serce się raduje, że tyle osób odwiedza moją stronkę. Czuję się zobowiązany do częstszych wpisów na bloga i ogólnie do aktualizowania mojego zakątka.  Dziękuję wszystkim którzy są ze mna każdego dnia w tym wirtualnym świecie :) 

Dzisiaj szedłem do przedszkola prawie, że w podskokach. Wiedziałem, że ma odwiedzić nas św. Mikołaj z prezentami rzecz jasna :) tak też się stało... Tylko tyle, że to nie był jeden, a kilku Mikołajów, nie sposób było ich zliczyć. Na dodatek nie przyjechali saniami lecz na motocyklach! No tak... przecież śniegu nie ma więc sanie odpadły, a do dzieci trzeba było jakoś dojechać... Zobaczcie...

Niestety nie mam zdjęć z przedszkola, ale jak tylko je zdobędę to postaram się wkleić.

Poniżej mój list do św. Mikołaja.

Autko i słodycze znalazły się w liście i w paczce, także muszę powiedzieć, że św. Mikołaj mnie wysłuchał :) Przecież byłem grzeczny...