10 styczeń

2012-01-10 21:50

Za mną kolejna wizyta u endokrynologa. Było ważenie, mierzenie i niestety kłucie :( Za tydzień wyniki, oby było bez zmian.

Jeżeli chodzi o moją wagę to mogę powiedzieć, że mam niedowagę... 18 kg u 6 latka to raczej mało, ale Pan Doktor powiedział, że waga jest ok, więc się mam nie przejmować. Ważne, że rosnę i rosnę :) mam juz całe 111 cm !

Od kilku dni miałem przerwę w przedszkolu bo troszkę się pochorowaliśmy z mamą. Znowu złapała mnie krtań, jednak tym razem obeszło się bez szpitala. Jutro już muszę iść do przedszkola bo przede mną Dzień Babci i Dziadka, a ja nic nie umiem. Muszę przecież troszkę poćwiczyć układ taneczny, do recytowania wierszyków póki co się nie nadaję, jednak mam nadzieję, że kiedyś i mnie dostanie się jakaś rola :)

To wszystko w piątek, także relacja z tej imprezy pewnie  będzie w weekend. Zapraszam zainteresowanych :)