po

2012-01-01 22:37

Witam wszystkich po Świętach!

Mam nadzieję, że tak samo jak mi, Święta minęły Wam radośnie i spokojnie.

Niedawno składałem Wam życzenia świąteczne, a dzisiaj wypada mi złożyć życzenia Noworoczne.

Tak więc wszystkim wam życzę by ten 2012 rok przyniósł wszystkim nadzieję na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń, samych spokojnych, pogodnych dni i mnóstwa cudownych i wzniosłych dni.

Jeżeli chodzi o moją zabawę sylwestrową to była ona podzielona na dwie części. Do godz. 23 bawiłem się u babci, dziadka i cioci. Jednak zaczynał mnie i Kamilka łamać sen, więc przenieśliśmy się do domu :) W drodze powrotnej mroźne powietrze najwyraźniej dobrze mi zrobiło, bo odechciało mi się spać i spokojnie doczekałem godziny 0.

Gdy zaczęli strzelać odrazu chcialem kłaść się do łóżka, nakryć się kołdrą i nie wychylać nosa... Chyba coś mi zostało z ostatniej bitwy o Twierdzę Koźle, bo strasznie boję sie takich huków. Musiało minąć trochę czasu zanim się przyzwyczaiłem i mogłem w miarę spokojnie poglądać fajerwerki. Pierwszy raz widziałem takie światełkowe fontanny na niebie. Były piękne. Następne za rok...

 

Do siego roku!!!!!