Witam!

2011-10-06 21:32

 

Po wakacyjnej przerwie wszystko zaczyna wracać do normy.

Przedszkole i popołudniowe zajęcia dobrze na mnie wpływają, lubię mieć wypełniony intensywnie dzień. Nuda bardzo źle na mnie wpływa, wtedy zaczynam psocić :)

 Dzisiaj zaczęły się w przedszkolu popołudniowe zajęcia integracyjno- terapeutyczne, w których lubię uczestniczyć, szczególnie dlatego, że wszyscy po kolei witamy się piosenką :

" witaj Patryk, witaj Patryk,

jak się masz? jak się masz?

Wszyscy Cię witamy, wszyscy Cię kochamy,

bądź w śród nas, bądź w śród nas! "

wtedy czuję się bardzo wyróżniony :)

W inne dni mam hipoterapię i grupową logoterapię. Już niedługo zacznę terapię w Opolu u logopedy, psychologa i na zajęciach integracji sensorycznej ( SI).

Zajęć będzie sporo, ale przynajmniej jesienne i ziomwe dni jakoś zlecą.

 

Muszę sie także pochwalić, że z nauką gryzienia idzie mi coraz lepiej. Jeszcze nie jest tak jak powinno być, ale jest dobrze. Do chleba już się przyzwyczaiłem, teraz trwa walka z innymi produktami, których na razie nie chcę próbować. Może za jakiś czas....?

Na bieżąco będę was informować o swoich osiągnięciach z gryzienia, póki co najbardziej zasmakowała mi nutella i tego się trzymam :)

Jednak odkąd zacząłem gryźć pewne słowa stały się łatwiejsze do wypowiedzenia :) nauczyłem się mówić AUTOBUS, ŁUKASZ i uwaga.... GARAŻ! :)

Poprostu życie staje się łatwiejsze, szczególnie komunikowanie się.

 

Pozdrawiam!